Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, September 17, 2012

映画を見ました「Lockout(ロックアウト)」11月日本公開予定!!!


これはかっこいい映画でした!
主人公の彼は、フランス人の男みたいな性格でした(笑)
ちょっとむかつく感じの話し方とかっこよさがね。
でも、それがこの映画をさらにかっこ良くしてると思いました。
あー、あの馬鹿な弟が全員殺しちゃったのは悲しかったね。。。
そのおかげで脱出できたけど、お兄さんがかわいそうだった(悪いやつだけど)。
とにかく、この映画の一番良かったところは、彼のキャラクターでした(・∀・)

It was cool and that man was annoying and kakkoi! lol
I think that man is like a french guy... that style talking...
And it made this movie more cool, I think :)
ah, it was sad that stupid brother killed everyone...
because of him they could made it, but for that older brother I was sad.
anyway, the best part of this movie was his character!

No comments:

Post a Comment