Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, January 7, 2013

映画を見ました「Buried(リミット)」


映画を見ている間、息が出来なくて苦しかった!!!!
私も棺桶の中に入れられているようでしたよ (;゚∀゚)
こんな恐ろしいシチュエーション、体験したくない!!!!!
いい映画だったと思います。

During I was watching it, I couldn't breath well.
I felt like I'm inside coffin too...
It was really scary that situation.
It was good.

No comments:

Post a Comment