Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Friday, January 18, 2013

映画を見ました「The Shining(シャイニング)」

これはね、面白いいい映画でした。
好きです!!
ただジャックがおかしくなっていってしまったんだと思っていたんだけど、最後に・・・!!
これがこの映画をさらに面白くしたように感じました。
もっと詳細が知りたい!!!!
たぶん、そのうち本を読んで見た方がいいかも。。。
良かったです!

It was an interesting movie!!!
I liked it.
Until end, I was thinking just he became not ok but at the end...
it made this movie more interesting!!
I wanted to know more details.
Maybe someday I should read the book!
It was good!!!

No comments:

Post a Comment