Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, January 20, 2013

映画を見ました「Saw II(ソウ2)」

見始めてすぐ、見るんじゃなかったと後悔・・・
うわぁぁぁぁぁ!!!無理無理無理!!!!
目を閉じなければなりませんでした (;゚∀゚)
でも、一番気持ち悪かったのは最初の部分で、その後は全然OKでした。
ストーリーラインも好きでした。

after I started to watch it, soon I regretted...
oh my god... I can't accept!!!!
I had to close my eyes...
for me, that beginning part was the most difficult.
after that, it was ok.
I liked story line.

No comments:

Post a Comment