Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Wednesday, January 16, 2013

映画を見ました「Maniac Cop (日本未公開)」


マニアックコップがちょっとかわいそうな感じさえしました。
なんか、どうもジャックを応援するような気持ちにはなれなかった。
たぶん、ジャックの奥さんが殺されたのに、そんなに気にしてないように見えたからかも(浮気してたし!!)。
あ、でもね、ラストは好きでしたよ (・∀・)

I felt a little sad for the Maniac cop.
When I was watching, I was not really Jack side...
maybe because I was not ok about he didn't seem care so much that his wife was murdered.
( also he was having an affair!! )
but, oh, I liked that ending!

No comments:

Post a Comment