Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, January 14, 2013

映画を見ました「RoboCop(ロボコップ)」

有名な映画だけど、初めて見ましたロボコップ。
良かった!!かっこ良かったし!!
ただ、家族の事を思い出せたのに会えなかったところは悲しかったです。
いい映画でした!

It was first time I watched RoboCop although it's famous.
and... it was cool and I liked it!!
one part I felt sad about was he couldn't meet his family...
It was good!!

No comments:

Post a Comment