Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, January 10, 2013

映画を見ました「Rocky III(ロッキー3)」


すっかりハマってこのシリーズを見続けております。
今回は追われる方だったロッキー。
追うよりも追われる立場の方が、ずっと難しいよね、わかります!
全てを手に入れたロッキーからは、ハングリー精神がなくなってしまった。
でもさ、全てを手に入れた時にこそ、初心に戻るべきだよね!!!
初心に戻り、その気持ちをずっと忘れないこと。
なんて素敵な映画なんでしょう!!!!

We continue to watch this series because I like it!!!
oh... this time his position was opposite...
I know that's more difficult.
he got everything, then he lost his hungry fighting spirit.
after you got what you wanted, you should go back to at the beginning.
rediscover your feelings and you have to not forget it.
how cool this movie is!!

No comments:

Post a Comment