Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, January 22, 2013

映画を見ました「Rush Hour(ラッシュアワー)」

合わない二人がコンビを組まなければ行けなくなるような、警察のコンビ映画って沢山あるけど、私はこれが一番好きでした。
すごい楽しかった!
時間を忘れて見る事が出来ました(・∀・)
すごく良かった!!!

There are many movies about two cops team but I liked this one the most!!
It was fun!!! I forgot the time while I was watching it.
It was really cool!!

No comments:

Post a Comment