Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, January 8, 2013

映画を見ました「Rocky(ロッキー)」


すごいいい映画だったよーーーー!
サクセスストーリーも好きだし、ボクシングも好きなんで、もちろんこの映画も好きに決まってる!!
そうね、才能があるんだから、もっと高いレベルの事に挑戦し続けないとね。
簡単で居心地のいいだけの場所にいても、その才能を生かせないんだから。
たとえ才能があっても、自分の才能を強く信じるのって難しいよね。
でも、信じて続けないと!!!!!!
ロッキーにチャンスがやってきて、それを見事つかみ取れてよかった(・∀・)
でもでも、あの後が見たかったよ・・・なんか映画を最後まで見ないでやめてしまったような感覚でしたぁ。

It was super cool movie!!! I can't believe!!!
I like succes story and like to watch boxing, so of course!
oh yes, if you have talent, you need to keep trying higher level things.
not you stay easy, confortable place.
it's difficult to trust your talent, even though you have.
but you have to trust yourself and keep continue!!!
yokatta he got chance and could get it!!!
just... I wanted to see after that... I felt like I didn't finish to watch this movie.

No comments:

Post a Comment