Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Saturday, January 19, 2013

映画を見ました「Hellraiser III: Hell on Earth(日本未公開)」

このシリーズも好きです。
でも、1と2がもっと好きでした。
なんか今回はちょっと雰囲気も違ってた感じがします。
あのデーモン集団に会いたかったのに、待ってたのに、会えなくて寂しかった。
夕飯食べながら見るにはちょっとグロすぎました(笑)

I like this series too.
but I liked first one and second one better.
i felt it was a little different this time.
also I couldn't see them all this time... sad... I was waiting!!!
it was too violent it watch with dinner... lol

No comments:

Post a Comment