Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Friday, January 18, 2013

映画を見ました「Conquest of the Planet of the Apes(猿の惑星・征服)」


この猿の惑星シリーズは、本当に大好きです。
色々あった後、助けてくれた男がCaesarに「これが正しいやり方だったと思うのか?」と聞きました。
正しくない、正しくないんだけど。。。他にどうしたら良かったって言うの??
わからない・・・
いい映画です。

I really like this series.
after many things happened, the man said to Caesar "do you think this is right?"
It was not right thing but was there another way?
I don't know...
It was good!

No comments:

Post a Comment