Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Wednesday, January 23, 2013

映画を見ました「The Hole(日本未公開)」

これも残念な事に日本未公開だけど、私は好きでした。
「恐怖と向き合う勇気」について学べる映画(・∀・)
いいメッセージだと思いました。
でも、もし私があの穴を覗いてしまったら何が出てくるんだろう・・・怖い!!!

I liked it!
We could learn "courage to face your fear" !!
I thought that message was cool.
but if I saw that hole, what will come... scary!!!!

No comments:

Post a Comment