Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, January 27, 2013

映画を見ました「Final Destination 3(ファイナル・デッドコースター)」

久しぶりにこのシリーズを見ました。
死に方がどんどんグロくなってます。
1も2も同じストーリー。4と5もあるけど、きっと同じだと思います(笑)

we watched this series for the first time in so long.
I felt more and more became grotesque death.
first one and second one were exactly same story line.
there are 4 and 5... probably same story I think... lol

No comments:

Post a Comment