Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, August 26, 2012

映画を見ました「A Perfect Murder(ダイヤルM )」


My rating 8.2

Steven's murder plan was impressive.
He calculated well this murder from many ways.
I was surprised many times.
Again I was murderer side...
It was really good.

彼の殺人計画は本当にすごかった。
何が起きてもうまくいくように計算されつくしてありました。
またまた殺人犯を応援しながら見ていました。
良い映画でした!

No comments:

Post a Comment