Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Saturday, August 25, 2012

映画を見ました「The Town(ザ・タウン)」


My rating

It was cool.
Again I was criminal person side while I was watching the movie.
I was thinking I don't want FBI to catch him.
I even felt the FBI man was a bad guy...lol
It's sad, inside him was kind and nice but he had to do all those things I think.
It was not bad ending.
I hope they can meet again.

良い映画でした。
またまた私は犯人側を応援する気持ちで映画を見てました。
FBIの男が悪いヤツにさえ見えてきました(笑)
彼の中は純粋で素敵なんだけど、きっと環境が彼に色々させてしまったのね。
最悪のエンディングじゃなくてよかった。
また会えると良いね!

No comments:

Post a Comment