Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Wednesday, August 29, 2012

映画を見ました「The Five-Year Engagement(日本未公開)」


My rating 6.1

It was just ok movie for me.
not so much cute, not so much interesting...
in middle of the movie I was a little bored.
I was sorry for Tom.

「普通」でした(笑)
そんなに可愛い話でもないし、そんなに興味深い内容でもなかった。
映画の途中でちょっと飽きて来てた(;´∀`)
トムがかわいそうでした。

No comments:

Post a Comment