Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, August 5, 2012

映画を見ました「Cliffhanger(クリフハンガー)」


I've never watched Sylvester Stallone movies until today because I didn't like his face so much. lol
Actually, he was cool and his muscle was incredible!!
I really hate highs, so many times it was difficult to see...
It was so scary...
the movie finished suddenly, I wanted to watch a little more after that.

シルベスタ・スターローンの顔があまり好きじゃないので、今まで彼の映画は全然見た事なかったんです。
でも、筋肉すごかったしかっこ良かった!!!
私は本当に高いところが苦手なんで、画面を見るのが辛くなる事が何回もありました(;・∀・)
すごい怖かった・・・
エンディングが突然やってきたので、もうちょっとその後について見たかったなぁ。

No comments:

Post a Comment