Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Wednesday, August 1, 2012

映画を見ました「From Hell(フロム・ヘル)」


It was a little difficult to watch in English.
I like movie about serial killer because I'm interested in what they are thinking and why they do that.
But in this movie, there was not so much explanation about it I think.
I wanted to know more about it.
(maybe I just didn't understand that part?)
by the way, Johnny Depp was so cool!!!
英語で見るのは少しだけ難しく感じました。
私は犯罪者の心理にすごく興味があるので、連続殺人犯の映画が好きなんだけど、この映画ではあまりそういった説明がなかった感じがしました(私が理解できていないだけかもしれないけど・・・)
ジョニー・デップがすっごいかっこ良かったです!!!

No comments:

Post a Comment