Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, August 30, 2012

映画を見ました「Gattaca(ガタカ)」


My rating 9.2

It was amazing.
This movie was powerful... I can't come back from that world...
I was sad for both of them. I could cry about them...
How is it possible that everything depends on your DNA... you can't change it...
But!!! even though you can't change your DNA, you can change your destiny by efforts and keeping it going.
He could show us it.
It was really cool. it was unforgettably impressive.

この映画は本当に本当に素晴らしかった!!!
すごすぎるこの映画の世界から、まだ戻って来れません...
この2人にことを思うと、悲しくて涙が出てきます。
どうしてDNAが全てを決めてしまうの?変える事ができないDNAで・・・
でも、努力と前に進み続ける事で、彼は運命を変えた!!!
それを私たちに見せてくれました。
本当にすごい映画でした。忘れられない。


No comments:

Post a Comment