Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Saturday, August 4, 2012

映画を見ました「Falling Down(フォーリング・ダウン)」

http://www.imdb.com/title/tt0106856/


He was easily-annoyed type, then everything went wrong.
and there was a relaxed cop and he could do many things by that.
it was like "The North Wind and the Sun".
(not really? lol)
I want to be relaxed type person...
a little sad... but it was good and I liked it.

彼はイラッとしやすいタイプで、それが原因で色んな事が起きました。
超八つ当たりしちゃったからね・・・w
そんな彼を追う警官は超リラックスタイプ。
太陽と北風のようでした(違うかな?w)
楽しかったし、良い映画でした。
ちょっとだけ悲しかったかな。

No comments:

Post a Comment