Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, August 12, 2012

映画を見ました「The Thing(遊星からの物体X ファーストコンタクト)」8月4日、日本公開!

http://www.imdb.com/title/tt0905372/

a little while ago we watched 1982 version "The Thing" and this one is about before that movie.
I liked last one more because last one we couldn't see "the thing" so much and it was more scary.
this time we could see too much and it was just gross...
I really liked they respect last version really well.
at the end it was well connected with last one.
cool!
you should watch last one first!!

少し前に1982年の「遊星からの物体X」を見ましたが、これはその前に起きた事を映画にした物です。
前のやつの方がが私は好きでした。
前は物体Xがほとんど見る事ができなくて、誰かの中に潜んでいる怖さがあったんですが、今回は見えすぎてほぼX
じゃなくなってた・・・見えてるし・・・
見えない方がより怖く感じました。
以前のヴァージョンにちゃんと繋がるように、うまく出来ていたところがすごく好きでした。
やっぱり以前のヴァージョンをしっかり見てから、こちらを見るのをお勧めします!!!

No comments:

Post a Comment