Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, August 2, 2012

映画を見ました「Scream4(スクリーム4:ネクスト・ジェネレーション)」


Maybe this is final of this series?
Again, many things make you feel "oh, this one is the killer!!"
and it's cool I think.
It was funny someone said "it's not scary, just gross" about "SAW"... lol
I was talking about it same just before we start to watch.
it was good.

たぶんコレがシリーズ最終作になるのかな?
また、この人が犯人だと思わせぶりな事がたくさんあったりして、なかなか犯人が分かりにくいのが結構好きです。
一つ楽しかったのが、映画の中で2回も「ソウは気持ち悪いだけで怖くない」って言ってる人がいた事。
スクリーム見始める前に、ちょうどその事をmichanと話してたんです(笑)

No comments:

Post a Comment