Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, August 9, 2012

映画を見ました「Trading Places(大逆転)」

http://www.imdb.com/title/tt0086465/

It was fun and kimochi!
I thought one of Duke is nice old man but he was not!!
don't play with someone life... because they are too rich they do these games.
and in fact they were cheep...
they did that game for only a dollar!!
ending was kimochi!!!!!!
I liket it.

これは楽しくて気持ちがいい映画でした。
金持ち兄弟の一人は、性格のいいおじいさんだと思ったけど・・・違いました!!!
金持ちすぎて暇だからこんなゲームして遊んでるんだわ。
1ドルの為に人の人生をあんなにもてあそぶなんて!!!
ラストはすっきり気持ちよかった♪
良い映画でした。

No comments:

Post a Comment