Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Saturday, August 18, 2012

映画を見ました「Thank you for Smoking(サンキュー・スモーキング)」

http://www.imdb.com/title/tt0427944/

My rating 7.4

It was fun but to feel more fun I have to understand better English...
Nick has smart mouth and I felt it's like my michan. lol
Even he got kidnaped, he used that situation well.
I was kimochi when he revenged to the reporter!!!
his son was like small Nick, it was cute.

英語がもっと理解できたら、もっと楽しくなりそうな映画でした。
全部理解するのちょっと難しかった・・・
ニックは頭の回転が速い、ああ言えばこう言うタイプ。
ちょっとmichanみたい(笑)
誘拐されたりした事まで、巧みな話術で使ってしまう。
あのレポータに仕返ししたところは気持ちよかった!!
ニックの子供が、スモールバージョンニックって感じでとても可愛かったです。

No comments:

Post a Comment