Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, August 20, 2012

映画を見ました「Last Action Hero(ラスト・アクション・ヒーロー)」

http://www.imdb.com/title/tt0107362/

My rating 7.9

To enjoy this movie, you need to have pure heart and childlike heart.
If you couldn't enjoy it, you became a boring adult!!! be careful... lol
The story was cute!!
the hero can't die in the movie, also he don't feel pain. it was fun.
outside movie was difficult for him but he was still hero I felt!
there were many small fun part in this movie, you should check it out!!!

この映画を楽しむ為には、純粋な心と子供心が必要です。
もしこの映画を楽しめなかったら、つまんない大人になっちゃった証拠だから気をつけてね(笑)
ストーリーはかわいかったです。
映画の中ではヒーローは死ねないし、痛みも感じないのね。
外の世界では難しい事がたくさんあったけど、それでもヒーローはヒーローでした!!
この映画の中には細かい楽しい部分がたくさんあるので、是非見てみてね!!!

No comments:

Post a Comment