Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, August 21, 2012

映画を見ました「Funny Games(ファニーゲーム)」

http://www.imdb.com/title/tt0808279/

My rating 6.1

It was really scary... oh my god... it can be trauma...
I'm scared about people who enjoy killing and enjoy watching people suffer...
There were many times silent moment, it made me really scary.
Also there was no explanation why they are doing that...
I read that many people left the seat before movie is finished.

これはトラウマになりそうなほど怖い映画でした。
音楽が流れてるのは最初だけで、ほとんどが音楽なし、全く音がない瞬間もたくさんありました。
そのせいでよけい映画が怖く感じました。
どっかのサイトで読んだんですが、たくさんの人が映画が終わる前に席を立って帰ってしまったそうです。
あまりにショックすぎて・・・

No comments:

Post a Comment