Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, August 16, 2012

映画を見ました「Fright Night(フライトナイト/恐怖の夜)」2011版

http://www.imdb.com/title/tt1438176/

My rating 6.0

This one was remake version.
I like much more original one...
Original one, I liked the part a cross doesn't work to vampier if you don't have faith in.
the TV show man didn't have faith in at first, then it didn't work and the boy had faith in, then vampier was afraid of his cross.
I felt it was cool.
Also original version vampier was interested in the girl because her face looks like his woman.
but this time there was not that story. I was sad because I liked that part.
Anyway, I recommend original one!!!!

今回はリメイク版を見てみました。
結論から言うと、オリジナルのほうがすっごく面白かったし好きでした。
オリジナルの方は、信じる気持ちがなかったら十字架が効かなかったり、ヴァンパイアが過去に愛した女性の顔に似ているという理由で、主人公の彼女に興味を持ったりと、結構細かく深い設定があったんですが、今回はそれがなかった・・・
ああいうところが好きだったのに。
一応信じる気持ちがないと・・・みたいなシーンはあったけど、ちょっとおかしかったし・・・
とにかく、オリジナル版のほうを見ることをお勧めします!!!

No comments:

Post a Comment