Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Saturday, August 11, 2012

映画を見ました「Orphan(エスター)」

http://www.imdb.com/title/tt1148204/

since some times I was interested in this movie by the poster.
I thought it's about ghost or devil something like that.
but it was not... and that's more scary I thought.
Her face was strange, I felt adult and child at same time.
that family was poor...

このポスターのせいで、しばらく前からこの映画に興味がありました。
たぶん幽霊とか悪魔とか、そんなのが出てくる映画だと思っていたんだけど・・・違った。
それで、もっと怖いと思いました!!!
この子の顔は大人の様で子供のようで、不思議な顔でした。
この家族がとってもかわいそうでした・・・

No comments:

Post a Comment