Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, August 9, 2012

映画を見ました「The Fugitive(逃亡者)」

http://www.imdb.com/title/tt0106977/

This movie was a really really interesting and cool movie.
I really enjoyed it.
oh, how much he was sad and destroyed when he found his wife was murdered, also police decided he killed her...
when Gerard started to search Kimble, already I wanted him to find real killer for him because he was smart and diehard cop(i'm not sure if that word exist...lol but you understand what I mean...?)
I was thinking if he was taking care of that case, he was not arrested.
I wanted them to be a team to find real killer.
It was really good movie!!!!

これはすっごい面白い映画でした。
家に帰ったら奥さんが殺されてて、さらには自分が犯人にされて捕まってしまうなんて・・・
あの頭がキレてしつこい警察が出て来た時、彼を追わずに一緒に犯人探しをしてあげて!!!と思いながら見てました。
いい映画だった(・∀・)

No comments:

Post a Comment