Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, August 30, 2012

映画を見ました「Coming to America(星の王子ニューヨークへ行く)」


My rating 6.8

It was fun.
I didn't understand Eddie Murphy and Arsenio Hall were doing many person.
Even after michan told me that, I still couldn't understand some of them... cool!!!
that much rich was like Obocchama-kun... lol
I liked that he was looking poor but still she loved him.
Money should not be important for love!!! right?
anyway, ending was kimochi too! I liked it!!

エディー・マーフィー と アーセニオ・ホール が色々な人を演じてるの、気が付かなかった!!
michanが教えてくれた後も、まだわからない人もいました。すごい!!
こんなにリッチだなんて、おぼっちゃまくんみたい(笑)
彼が貧乏を装っていても、彼女が恋に落ちたところは素敵でした。
お金が愛に重要であったらいけないよね?
とにかく、エンディングも気持ちよくて、良い映画でした。

No comments:

Post a Comment