Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, August 19, 2012

映画を見ました「L.A. Confidential(L.A.コンフィデンシャル)」

http://www.imdb.com/title/tt0119488/

My rating 7.8

This movie was really cool.
I liked it.
there were violent cop and brain type cop.
maybe both are a little too much but from first I wanted them to be partner.
It was fun that Exley talks and White does violent to their boss.
ending was cool too!!
It was a good movie.

この映画は本当によかった!!
筋肉タイプの警官と頭脳タイプの警官がいて、私は初めからこの2人にパートーナーになってほしかった!
ボスにExleyが言葉で攻めて、Whiteが暴力的に攻めたところが、楽しくて好きでした。
エンディングも気持ちよく終わり、とってもいい映画でした♪

No comments:

Post a Comment