Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, August 28, 2012

映画を見ました「Escape from the Planet of the Apes(新・猿の惑星)」


My rating 6.2

Oh, I like this series!!!!!
I liked Zira and Cornelius, so I enjoyed this one.
I start to feel they look cute too.
Story was interesting too.
This time, situation was opposite, that was fun.
I'm looking forward to watch next one!!

このシリーズは本当に大好き!!!
前からゼラとコーネリアスは好きだったので、今回のこの作品は本当に楽しめました。
猿人類の彼らの事を、かわいいとまで感じ始めちゃいました(・∀・)
ストーリーも良かった。今回は全く真逆のシチュエーション。
次を見るのが楽しみです♪

No comments:

Post a Comment