Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, August 23, 2012

映画を見ました「The Texas Chainsaw Massacre (2003)(テキサス・チェーンソー)」


My rating 6.8

oh no, this kind of movie... I can't accept...
I'm glad there was no rape... if there was, I couldn't!!!
Also, it's based on true story... I can't believe it... scary...
It was summer, those places were dirty, these things made me more scary I think.

このタイプの映画、苦手なんです・・・
これでレイプのシーンがあったら本当に無理だったヽ(;´Д`)ノ
しかも、この映画は本当にあった話をもとに作られているんだって・・・怖い。
夏の暑い時期、汚い場所、そんなのが余計怖さを引き立ててました。

No comments:

Post a Comment