Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, August 7, 2012

映画を見ました「Mr.Brooks(Mr.ブルックス 完璧なる殺人鬼)」

http://www.imdb.com/title/tt0780571/

It was a really interesting movie.
I said many times "I want to know what serial killer is thinking".
This one was the movie from serial killer side, not cop side. I really liked it!
It was good!!

この映画はすごく興味をそそられる映画でした。
何度も言ってますが、私は連続殺人犯の心理に興味があるんです。
この映画は、警察側からの視点ではなく、殺人犯側からの視点で描かれていて、すごく良かったです。
おもしろかった。

No comments:

Post a Comment